Re: kilka pytań USB i BT

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 23:09:29 MET

Tomek wrote:
> Hmmm, nie do końca wiem o co chodzi :-)
> Powiem tak - płytę główną mam z obsługą USB 1.0 ale dokupiłem kartę USB
> z 4 wyjściami z obsługa przez PCI.

Mam nadzieje że karta jest na NEC'u (sam mam i jestem suuuuper zadowolony
:D )

> Z jednego z tych wyjść idzie przewó USB do czytnika kart pamięci gdzie
> m.in. są 2 wyjścia USB. Ale problem o którym piszę zauważyłem również w
> pracy - w miarę nowe dell-e z wbudowanymi fabrycznie gniazdami USB 2.0
> Czy to o czym piszesz można jakoś sprawdzić?

Jak gniazdo usb jest na płycie to nie ma prawa coś takiego być to może się
stać jak podłączasz gniazdo w obudowie które ma kilka wtyczek (1 pinowych)
do podłączenia do mobo'sa.

> No to się trochę zgodzę, trochę nie
> Wg mnie hasło "High Speed, compilant USB 2.0." to 2 informacje: jedna że
> jest obsługa przez USB 2.0, ale "high speed" to pewna zgodność ze
> standartami USB. Znalazłem coś takiego:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Usb#Typy_i_pr.C4.99dko.C5.9Bci
>
> A ja przy zapisie typu 90 plików po około 2MB mam zapis rzędu 400 kbs. Na
> moje to nie jest to high speed, tylko co najwyżej full speed. Co prawda
> przy zapisie jednego dużego pliku jest lepiej...

Hyy to nie mam pojęcia co sie stało... może płycie coś sie nie podoba albo
coś z kontorlerem.... (jak sis albo via to bym specjalnie sie nie zdziwił
:/ ) albo pen przestał cię lubić i/lub komputer

> Patrz wyżej :-) Zresztą testowałem na kliku kompach. Wszędzie tak samo

[ciaCH]

> No o tym nie pomyślałem :-)
> Ale z drugiej strony coś jest nie do końca tak, bo trzymając telefon 10
> cm od dongla BT siłę sygnału mam tak na 2/3...

Ja sowjego k750 i s65 ktróry leżą na dysku 4,6gb/2,5" (dysk ma bady :) ) ,a
dongel jest pod biórkiem wsadzony do wiszącego na kablach hub'a mam ~60%
syg... (pozatym mam na biórku jeszcze sporo rupieci elektronicznych co
tłumią :) i monitor crt po drodze. A jak zbliże tel do dongla to mam
100%...
O mam dongla który widnieje mi w panelu ster. jako: "IVT Corp..."

Wystarczy ze faza sygnału sie nie zgadza i płaszczyzna anten :/ to może
zmniejszać siłę (co prawda z takiej odległości to nie powinno mić wpływu

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl