Re: notebook pamięć

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 23:01:28 MET

Dnia 1/18/2007 9:26 PM, Użytkownik Tragarz napisał:

> Np gry "Need for speed most wanted" "FIFA 07". Nie jest jakies zacinanie
> sie na dluzszy czas tylko poprostu dziala to tak jakby wszystko sie
> poruszalo w jakiejs gestej substancji :)
>
> Nie chodzi mi o jakosc samej grafiki tylko wlasnie o wyeliminowanie tego
> braku plynnosci.

F-S m7440 z PM 1.73, 512MB ramu i też 915GM chodziło całkiem niezgorzej
z NFSmw, ale po delikatnym zjechaniu parametrami gry na mniejsze.
A Ty wogóle masz celerona... ustaw 800x600 i zobacz jak wtedy będzie.

Ilość ramu tu nie ma wiekszego znaczenia bo po chwili gry system
wszystko co zbędne wrzuci na hdd i całość zostanie dla gry. Problemem
jest bardziej to że taka grafika żre moc procesora.

Objawy masz takie same jakie ja miałem w tym laptopie, grając po
właczeniu trybu oszczędzania energi (procesor chodził na 50%).

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \