Re: 7600GS i 7600GT - która lepsza?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 17:13:40 MET

wirus napisał(a):
> Po za tym pracuje w serwisie Komputerowym i powiem szczeze ze na 10
> sprzedanych GIGABYTOW z pasywnym chłodzeniem wrociło do mnie 7 :]
>
> Te pasywne chłodzenie to jakis niewypał GIGABYTA i napewno małe chinczyki
> tez sie o tym juz przekonały jak maja mase zwrottow - GIGABYTE TO PORAZKA -
> krotko mowiac ;] OBRADZAAAMMMM !!!!

u mnie pracuje z OC 610/1600, w lecie nie byla niczym chlodzona, dopiero
na jesien zamocowalem wiatrak 120 mm wyciagajacy gorace powietrze z
obudowy. zarowno wtedy jak i tym bardziej teraz pracowala i pracuje bez
zadnych problemow. radiator jest goracy, ale wszystko pracuje bez
zarzutu. no i jeden wiatrak mniej do szumu. ja polecam. mowa o 7600GT.