Re: 7600GS i 7600GT - która lepsza?

Autor: wirus <macwir_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 15:59:25 MET

Po za tym pracuje w serwisie Komputerowym i powiem szczeze ze na 10
sprzedanych GIGABYTOW z pasywnym chłodzeniem wrociło do mnie 7 :]

Te pasywne chłodzenie to jakis niewypał GIGABYTA i napewno małe chinczyki
tez sie o tym juz przekonały jak maja mase zwrottow - GIGABYTE TO PORAZKA -
krotko mowiac ;] OBRADZAAAMMMM !!!!