Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 16:59:56 MET

"Michal Bien" Xns98BC8D51A61CAmbien@127.0.0.1

> Pisze od kilku postow ze nie ma srodkow do przymuszenia sprzedawcy
> do wymiany przy pierwszej, drugiej naprawie.

No i piszesz źle, i wyjaśniłem Ci to. :)

> Jesli byla kilkukrotnie naprawiana

Ta była, ale w ogóle post dotyczy czego innego.
No i moje stwierdzenie, że nie muszę reperować,
aby żądać wymiany -- dotyczy wiadomej ustawy w ogóle,
_____________________________^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
a nie w szczególności mojej nagrywarki. :)

> to mozna to uznac za "nadmierna uciazliwosc", (ile to zalezy od
> konkretnej sprawy bo to bardzo niedookreslone pojecie), tyle tylko
> ze mogles napisac to od razu, a nie teraz po n-postach w tej sprawie -
> dlaczego - czyt. wyzej.

> Zrozum czlowieku wreszcie - obcy ludzie maja na glowie inne sprawy
> niz zajmowanie sie Twoje nagrywarka.

Cholera... Przepraszam... Poniosło mnie...
Ale nikt mi u Rzecznika nie powiedział tego, że zajmowanie się
moją nagrywarką jest jakoś męczące... Odwrotnie -- zawsze mnie
tam traktowano bardzo dobrze, choć to nie rodzina, ale obcy mi ludzie...

I w Inspekcji Handlowej także nikt mi nie powiedział o tym, że nie ma dla mnie czasu...
Poświęcono mi tego czasu tak dużo, że w ogóle mi do głowy nie przyszło, że jakoś im
zawracam głowę niepotrzebnie...

Nie... Nie wierzę Ci... ;) Zrozumieć mogę, ale nie mogę uwierzyć...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'