Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 15:21:31 MET

Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

> Wyobraź sobie, że ten problem omówiłem z Rzecznikiem.
> Tak więc Ty albo on -- któryś z was ma rację. :)
> Stawiam na to, że on. :)
> Nie jest to dla mnie istotne, albowiem:
>
> -- nagrywarka nie nagrywa (przynajmniej płyt DVD-R)
> -- była kilkakrotnie reperowana przez ZETO.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

            I ja mam racje i on, a to Ty chyba celowo wprowadzasz zamieszanie
nie piszac tego od razu (wyobraz sobie ze caly usenet nie zna jeszcze tej
historii, choc chyba sie z nia obnosiles - ktos tu pisal zebys nie
pie* tylko kupil/wymienil nagrywarke - rzecz za sto kilkadziesiat zl,
a uzalasz sie nad tym chyba pol roku. IMHO szkoda czasu na takie zabawy
w jeden stracony przez to dzien zarabia sie znacznie wiecej - masz chyba
za duzo wolnego czasu.
            Pisze od kilku postow ze nie ma srodkow do przymuszenia sprzedawcy
do wymiany przy pierwszej, drugiej naprawie. Jesli byla kilkukrotnie
naprawiana to mozna to uznac za "nadmierna uciazliwosc", (ile to zalezy od
konkretnej sprawy bo to bardzo niedookreslone pojecie), tyle tylko
ze mogles napisac to od razu, a nie teraz po n-postach w tej sprawie -
dlaczego - czyt. wyzej.

> Jako prawnik -- zwróć się do białostockiego Rzecznika. :)
> Najlepiej jutro, gdy tam będę. :) Zadzwoń o 10 rano i zapytaj, o
> której będę. ;)

            Zrozum czlowieku wreszcie - obcy ludzie maja na glowie inne sprawy
niz zajmowanie sie Twoje nagrywarka.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl