Re: Monitor LCD 19 Cali do 1000zl Jaki polecacie

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 09:17:45 MET

W artykule: <4353.000000d1.45ac0488@newsgate.onet.pl>,
niejaki(a): Sch z adresu <szumi_1WYTNIJTO@onet.eu> myśląc godzinę
napisał(a):

> Powiem jakich nie polecam - firm koreańskich, chińskich, tajwańskich.
> Mogą tam być produkowane, ale nie przez "krajowe firmy" azjatyckie. Tj.
> odradzam Medion (straszny syf!), tak samo Belinea i LG, niema nic
> gorszego, sam doświadczyłem wielkich problemów z LG Flatron L194WT-SF -
> monitor masakrycznie kiepski (złe, nierównomierne podświetlanie, błędy
> geometrii, co tydzień kilka nowych bad pixeli, przez 7 miesiecy bylem 6
> razyw w serwisie, wymieniali mi 2 razy na zupełnie nowy, ale kłopoty się
> nie skończyły). Znajomi mają też mieszane zdania na temat Samsungów -
> [...]

z całym szacuneczkiem ale berecik masz pewnie za ciasny!!!
ciśniesz pierdoły aż śmierdzi!!
mam Belkę dobre 6m-cy (101915) i śmiga rewelacyjnie...
w rodzinie stoi belka 15" CRT już koło 12lat i przeżyła Philipsa, Hivisiona
i inne cuda tamtych lat...
Ja prywatnie też miałem dylemat pomiędzy Benqiem FP91GP a Belineą ale kiedy
planowałem zakup Benqa nie można było znaleść z powodu pustek magazynowych a
w tej samej cenie była Belka więc decyzja była jedna biorąc pod uwagę
przypadłości obu monitorów a wyposażenie....