Re: Monitor LCD 19 Cali do 1000zl Jaki polecacie

Autor: Sch <szumi_1WYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 23:47:37 MET

> Jak w temacie
> Bede wdzieczny za każde info
> Link mile widziany
> Szczególnie potrzebuje do Neta i Ogladania Filmów (Aby smug nie było)
> Jaki macie model i czy wam dobrze filmy chodza
>
> Z góry dzieki za każde info
> Pozdr

Powiem jakich nie polecam - firm koreańskich, chińskich, tajwańskich. Mogą tam
być produkowane, ale nie przez "krajowe firmy" azjatyckie. Tj. odradzam Medion
(straszny syf!), tak samo Belinea i LG, niema nic gorszego, sam doświadczyłem
wielkich problemów z LG Flatron L194WT-SF - monitor masakrycznie kiepski (złe,
nierównomierne podświetlanie, błędy geometrii, co tydzień kilka nowych bad
pixeli, przez 7 miesiecy bylem 6 razyw w serwisie, wymieniali mi 2 razy na
zupełnie nowy, ale kłopoty się nie skończyły). Znajomi mają też mieszane zdania
na temat Samsungów - jedni je chwalą, inni klną. Ja osobiście przejechałem się
na LG. W pracy mamy Belinea 19" i mieliśmy krótko Mediony 17". Szczególnie
odradzam Medion i LG, ale generalnie chyba wszystkie produkty z Tajwanu, Chin,
Korei, Vietnamu, itp. nie grzeszą jakością...I to nie tylko sprzet komputerowy,
ale i TV, samochody,....

Brat ma Gatewaya od 4 lat, to był i jest low cost, ale sprawuje się dobrze,
jakość obrazu nie jest zła. Polecam stronę www.mva.pl w temacie LCD. Ja teraz
planuje zakup Fujitsu-Siemens albo Philips albo MAG Innovision - w grupie tanich
monitorów mają niezłe opinie i dobre noty w testach.

/Sch