Re: Samsung SyncMaster 226 BW, czy warto?

Autor: Ajoka <ajoka.adam_at_wp.pl.TNIJ>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 05:12:05 MET

> Tak, wiem, jest chwalony np tu dosc mocno..
> http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=199461&st=30

Nie tylko tu chwalony, zob. także tu:
http://www.mva.pl/forum/viewtopic.php?t=1729&start=105

> Tylko ta szarosc mnie dobija:( [...]
I bardzo dobrze że szarość.
Ostatnio przyszła jakaś durnowata moda na czarne peryferia.
To zupełnie odwtrotnie niż przy sprzęcie Audio, tak kiedyś były modne
czarne dziś moda jest na srebrne.

A na poważnie, czarna ramka jest zbyt kontrasująca z obrazem
gorzej się pracuje. Poszukaj na MVA.pl - gościu robił eksperyment
i zasłaniał kartkami czarne ramki 971P i obserwował jakośc pracy.
Z jasnymi dużo wyższa.

Nie bez kozery 215tw otrzymał TCO'06 jako jeden niewielu w świecie.
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW
Nawet na TCO'03 mogą liczć jedynie grafitowe modele
co całkiem czarne nie mają szans.

Po drugie samsung jest cały czarny jedynie ramka srebrna - idealne
rozwiązanie.