Re: SEAGATE BARRACUDA U SERIES 9 80GB ATA MODEL : ST380012ACE

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 03:35:55 MET

Użytkownik "wirus" <azzzzfi@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eom5m3$eu0$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
>
> Mam pytanko,jestem zainteresowany kupnem dysku Twardego Seagate
> Barracuda,ale niestety nie wiem co to jest za oznaczenie U SERIES 9 ??
> Model
> dysku to : ST380012ACE.Nigdy w zyciu sie nie spotkałem z takim modelem
> Seagata.Czy miał ktos juz jakies doczynienia z tym modelem - co on oznacza
> ?? Czy to jest akis naprawiany Dysk - czy poprostu taka seria - nigdzie na
> poslkich stronach nie moge tego znalesc - bym był naprawde bardzo
> wdzieczny
> [...]

Cięzko powiedzieć co to za dysk. Na stronie Seagate nic nie znalazlem.
Jedynie ten dysk by podchodził pod podane parametry:
http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?vgnextoid=fecd19e0babfd010VgnVCM100000dd04090aRCRD&locale=en-US

Tu jest ten dysk o którym piszesz.
http://www.idealo.de/preisvergleich/Product/85663.html