Re: Samsung SyncMaster 226 BW, czy warto?

Autor: olaf3000 <olaf3000_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 19:34:21 MET

Zuzannam napisał(a):
> strasznie drogo i nie warto, matryce TN kupuje się do gier na zasadzie duze
> i TANIE, za 2000zł masz pięknego samsunga 21" 215TW na SPVA, jesli gry tylko
> 25% to nawet nie masz się nad czym zastanawiać wybor oczywisty

Tak, wiem, jest chwalony np tu dosc mocno..
http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=199461&st=30

Tylko ta szarosc mnie dobija:( No i wyczytalem ze wystepuje
"opóźnienie wyświetlanego obrazu zwanego "input lag"". Poza tym
czarnego z tego co wiem to w nasyzm kraju nie ma...,a ten 226 bw taki
ladny:))), hehe

pzdr
olaf3000