SEAGATE BARRACUDA U SERIES 9 80GB ATA MODEL : ST380012ACE

Autor: wirus <azzzzfi_at_o2.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 22:49:57 MET

Witam.

Mam pytanko,jestem zainteresowany kupnem dysku Twardego Seagate
Barracuda,ale niestety nie wiem co to jest za oznaczenie U SERIES 9 ?? Model
dysku to : ST380012ACE.Nigdy w zyciu sie nie spotkałem z takim modelem
Seagata.Czy miał ktos juz jakies doczynienia z tym modelem - co on oznacza
?? Czy to jest akis naprawiany Dysk - czy poprostu taka seria - nigdzie na
poslkich stronach nie moge tego znalesc - bym był naprawde bardzo wdzieczny
gdy by mi ktos pomogł - i czy warto ten dysk wogole kupowac ?? Z Gory
Slicznie dziekuje :)
Pozdrawiam M.W.