Karta do zgrywania materiału analogowego ?

Autor: Piotrek <lhiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 00:33:37 MET

Witam
mam spory zasónb rodzinnych nagrań analogowych - na VHS i na Video8mm.
chciałbym go scyfryzować tak, by nagrać np. płyty DVD
Oczywiście najchętniej chciałbym, aby po zakończeniu cyfryzacji karta była
mi przydatna do innych rzeczy - np. do odbioru TV.
Słyszałem właśnie, że cyfryzację można przeprowadzić przy pomocy karty TV.
Pytanie - jaką kartę wybrać, by jakość cyfryzacji by dobra a równocześnie
mieć później dobry sprzęt do odbioru TV ?
Na jaki parametry, osiągalne na podstawie danych/opisu
producenta/sprzedawcy, powinienem zwrócić uwagę i jakie one powinny być ?
Dodam, że jestem w stanie przeznaczyć na taką kartę 200 zł.
Przeglądałem allegro ale różnice pomiędzy kartami i ich parametry oraz
dołączone oprogramowanie niewiele mi mówią...
Nieźle wygląda taka karta:
http://www.allegro.pl/item156931393_niesamowity_leadtek_winfast_2000xp_expert_nowy_gw.html
ale czy ona mi wystarczy ?

Piotrek