Re: Karta do zgrywania materiału analogowego ?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 11:33:09 MET

"Piotrek" <lhiphop@poczta.onet.pl> Odpowiedz na
news:eombof$4qj$1@kujawiak.man.lodz.pl:

> Witam
> mam spory zasónb rodzinnych nagrań analogowych - na VHS i na Video8mm.
> chciałbym go scyfryzować tak, by nagrać np. płyty DVD
> Oczywiście najchętniej chciałbym, aby po zakończeniu cyfryzacji karta
> była mi przydatna do innych rzeczy - np. do odbioru TV.

Kup cokolwiej na BT878. Soft producenta jest nie ważny, bo i tak jest zawsze
do bani. Nie ma żadnej różnicy jakości przy zgrywaniu przez chinch/svideo
między najtańszą a najdroższą kartą. Poczytaj w necie jak osiągnąć najlepsze
wyniki przy zgrywania. Najlepiej zgrywać do jakiegoś małosratnego kodeka, np
mjepg a potem kompresować do tego co chcesz. A najlepszy "kodek" do zgrywania
do ffdshow.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski