Re: Karta do zgrywania materiału analogowego ?

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 08:53:09 MET

Kup sobie jakas normalna karte do zgrywania np. AV Master 2000 juz za 100 zl
mozna kupic. Zadna obecny tuner TV nie zbliza sie jakoscia do tej 8 letniej
karty. Wada to ze nie dziala pod XP ale zawsze jakis PIII 450 mozna za 50 zl
zlozyc i miec do zgrywana. Ja mam tak zrobione na NT zainstalowana karta a
material od razu zgrywam po sieci na dysk z moim glownym kompem i tam sobie
obrabiam reszte.W razie poczytaj na odpowiednich grupach poswieconych
obrobce wideo.

Mirek