Re: Pytanie o Core2 Duo

Autor: pan premier <jestem_at_premierem.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 22:45:11 MET

Użytkownik "Dexter" <spamerze_zly_adres_@com.pl> napisał w wiadomości
news:pf4tq29ejdfvujlrp80gab9nu5c3o612u8@4ax.com...
> Witam
>
> Może mi ktoś powiedzieć czy procesor Core2 Duo E6300 jest 64 czy
> 32-bitowy?
> W sklepie sprzedawca mówi, że 32-bitowy a w internecie czytam, że
> 64-bitowy.

Hmm, przede wszystkim Intel twierdzi że jest 64 bitowy. Ale to fakt że
internauci którzy też tak twierdzą mogą być przez Intel opłacani. Być może
sprzedawca odkrył spisek? Nie lekceważyłbym tego.

> Chcę kupić właśnie ten procesor ale sprzedawca namawia mnie na Athlona
> X2 twierdząc, że ten jest w przeciwieństwie do Core2 Duo 64-bitowy,
> jest lepszy niż Core2 Duo i nie zauważę różnicy pomiędzy tymi
> procesorami a testy Intela są naciągane.
>
> Jak właściwie jest? Co kupić? Core2 Duo czy X2?

Niestety mogę tylko potwierdzić że Core2 jest powszechnie uważane za
wydajniejsze od Athlonów. Od ładnych paru miesięcy AMD nie jest w stanie
dogonić Core2.

> P.S. Czy to prawda, że ma wejść do sprzedaży Core2 Duo E6320 z 4 MB
> cache'm i będzie on w takiej samej cenie co obecny E6300? Czy warto
> czekać na ten procesor czy kupować teraz E6300?

Jak już czekać - to długo - bo świeżynki zawsze są drogie.
W sprzedaży są już nawet Core2 Quad (przynajmniej teoretycznie)
http://www.2bity.info/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=79 -
4 rdzenie, a nie marne 2 :) ale zabójczo drogie.

--
jim