Re: Libretto L1 i dysk 80gb

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 21:37:37 MET

> Ano właśnie MA znaczenie, bo ten bootloader posługuje się przed wszystkim
> właśnie wskaźnikiem aktywnej partycji... Poza tym może mieć swoje własne
> błędy i/lub specyficzne ustawienia w rodzaju automatycznego ukrywania
> innych partycji - patrz choćby na ten wątek: http://tinyurl.com/3d2sjf .
>
> Spróbuj może posadzić XP-ka na gołym, niczym nie preparowanym dysku, który
> podzielisz na partycje i sformatujesz spod instalatora. Żadnych wynalazków
> po drodze. Najlepiej jeśli wyczyścisz mu przedtem sektor MBR, żeby nie
> było już żadnych nieporozumień, bo widywałem podobne problemy kiedy dysk
> [...]

Dzieki za wyczerpujace info.
Dysk 80gb z przywrocona partycja z dzialajacego dysku 10gb startuje bez
problemow z innego komputera, zarowno z bootloaderem jak i bez niego.
Korzystajac znowu z ghosta przywrocilem partycje z windowsem xp na dysk 30gb
i wszystko dziala bez problemow. 30gb dysk jest z tej samej serii co ten
80gb. Skoro 30gb dziala, wiec nie ma mozliwosci zebym cos zle robil z 80, po
prostu komputerek ma problemy z tak duzym dyskiem. 40gb ani 60gb dysku do
testow nie mam ( jeszcze;) ).

Pozdr