Re: Libretto L1 i dysk 80gb

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 21:59:08 MET

"tommy" <madoleo@o2.pl> wrote in message
news:eom1fm$atn$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]
> Dzieki za wyczerpujace info.
> Dysk 80gb z przywrocona partycja z dzialajacego dysku 10gb startuje
> bez problemow z innego komputera, zarowno z bootloaderem jak i bez
> niego.
> Korzystajac znowu z ghosta przywrocilem partycje z windowsem xp na
> dysk 30gb i wszystko dziala bez problemow. 30gb dysk jest z tej samej
> serii co ten 80gb. Skoro 30gb dziala, wiec nie ma mozliwosci zebym cos
> zle robil z 80, po prostu komputerek ma problemy z tak duzym dyskiem.
> 40gb ani 60gb dysku do testow nie mam ( jeszcze;) ).

Hmm wygląda na to że masz rację, choć granica 80 GB jest bardzo
nietypowa (pewnie jest to raczej typowy problem z barierą 32 GB). Być
może jednak da się go obejść preparując dysk do pracy przy pomocy
któregoś z programów typu DDO, np. EZ-Drive albo DiskWizard firmy
Seagate. Nie lubię takich protez, ale w tym wypadku jest to chyba
niezbędne. Będziesz się musiał jednak pożegnać z OSL2000, bo oba
programy używają tych samych sektorów.
http://www.seagate.com/support/kb/disc/translation.html

--
M.   [MS-MVP]