Re: Prezenty z PC World Komputer

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 17:26:40 MET

Użytkownik "EK" <EK@ek.com.pl> napisał w wiadomości
news:eolc2e$q10$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> W najnowszym, lutowym numerze PC World Komputer
> jest "zachęta" do zamówienia materiałów (książek, CD)
> związanych z muzyką klasyczną.
> Jest ponadto możliwość wygrania nagrody wynikającej
> ze zdrapki i otrzymania prezentu za szybką odpowiedź.
>
> Nie pamiętam dokładnie, ale chyba już taka akcja jakiś
> czas temu miała miejsce. Może ktoś ma jakieś doświadczenia,
> dobre lub złe i mógłby coś napisać.
>
> Moje pytania:
> - czy warto się w to zangażować, w szczególności czy to prawda,
> [...]

Nic nie było takiego w moim wydaniu a jestem penumeratorem.

Moim zdaniem to się nie opłaca. Wszędzie wsadzają te kupony ze zdrapkami i
oferują karty do segregatora notatniki elektroniczne gratis, piszą że jest
ograniczona liczba sztuk itd. By oderwać się od nich piszą że to trzeba
zrobić z jakimśtam wypowiedzeniem. Przeważnie miesięcznym. Jeżeli się tego
nie zdobi przysyłają co jakiś czas te karty i to za beznadziejnie wysoką
cenę.

Jak sie zwróci uwagę to organizatorem nie jest IDG Polska tylko jakaś firma
marketingowa. Wszystkie zdrapki wygrywają.

Jedna wielka ściema.