3 bipy

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 17:23:39 MET

Doszedłem z FSB do 245MHz- przy większych mam:
1 długi beeep +2 krótkie ---- co to znaczy i gdzie mogę znaleźć tabelkę,
bo w instrukcji płyty nie ma a na stronie Asusa nie mogę znaleźć.
MB: Asus M2N-Sli Deluxe, Athlon 3000+ Orleans.
Pamięć Kingston 2x512 ddr-533 cl4 (przełączyłem na ddr400 w bios i dałem
CL5, oraz napięcie 1.85, i HT x3 zamiast x5 - ale nie liczyłem tego
dokładnie tylko wpisałem "na czuja"). Grafika GF7600gs Galaxy. CPU Fan
Freezer 64 Pro.

Do ilu woltów mogę podnosić napięcie CPU i pamięci ?

I jeszcze mam takie pytanie: w bios mam najpierw ogólne napięcie CPU (to
podniosłem do 1.45V) a potem mam porozbijane na VCore i inne (chyba 3 różne)
napięcia - wszystkie dla CPU.
Pytanie jest takie : czy wystarczy jak podniosę to pierwsze ogólne napięcie
CPU, czy trzeba wejść w poszczególne napięcia dla "części" CPU ?

Pozdrawiam
Marek