Prezenty z PC World Komputer

Autor: EK <EK_at_ek.com.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 15:29:16 MET

Witam!

W najnowszym, lutowym numerze PC World Komputer
jest "zachęta" do zamówienia materiałów (książek, CD)
związanych z muzyką klasyczną.
Jest ponadto możliwość wygrania nagrody wynikającej
ze zdrapki i otrzymania prezentu za szybką odpowiedź.

Nie pamiętam dokładnie, ale chyba już taka akcja jakiś
czas temu miała miejsce. Może ktoś ma jakieś doświadczenia,
dobre lub złe i mógłby coś napisać.

Moje pytania:
- czy warto się w to zangażować, w szczególności czy to prawda,
  że można z otrzymywania (i opłacania) kolejnych przesyłek
  zrezygnować
- czy na moje życzenie moje dane osobowe zostaną usunięte z bazy
  i przestaną być dalej przetwarzane przez tę firmę i inne, którym
  w celach marketingowych zostały udostępnione

Krótko mówiąc, czy nie jest to taki sam "kanał" jak Digest, od którego
nie można się potem odczepić.

Pozdrawiam
EK