Re: zastanawiam się nad tunerem TV

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 15:18:43 MET

Użytkownik " gzygzy" <gzygzy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eol7p3$3mq$1@inews.gazeta.pl...
> witam,
>
> tajemnicą dominacji człowieka na świecie jest to, że od momentu
> wynalezienia
> koła zaczął wykorzystywać swoje wynalazki, w celu ułatwienia sobie życia.
> tym
> sposobem człowiek ewoluuje, to ja też tak chcę. od jakiegoś czasu chodzi
> mi po
> głowie zrezygnowanie z kurzącego się i zajmującego miejsce w moim małym
> pokoju
> telewizora i zastąpienie go tunerem TV. byłem już prawie zdecydowany,
> kiedy
> [...]

Sam mam tuner telewizyjny: Winfast TV2000XP Expert
Problem z tunerami jest taki że nie na wszystkich kanałach kablówki jest
idealny obraz i występują drobne lub większe zakłócenia.

Jednak ja podłączyłem też tuner telewizji satelitarnej to tej karty i śmiga
że aż miło. Obraz bardzo dobrej jakości. Jakość już tylko zależy od
możliwości monitora bo nie ma zakłóceń. Wiadomo że monitor nie do końca
nadaje się do oglądania telewizji. To można zobaczyć odtwarzając płyty DVD
na kompie a potem na TV. Obraz na TV jest lepszy.

Su są screny zrobine Winfastem z satelity:

http://voila.pl/i91ai/?1
http://voila.pl/i91ai/?2
http://voila.pl/i91ai/?3
http://voila.pl/i91ai/?4