Re: Drukarka igłowa a drukowanie pdfów

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 08:58:34 MET

Grzegorz Sobala wrote:

> No właśnie. Bo te adresy byłyby generowane jako kilkustronnicowy pdf,
> z którego każda strona ma dokładnie wymiary takiego druczku.
> Zastanawiałem się czy możliwe byłoby wtedy drukowanie włąśnie w
> formie wstęgi. Czy jest tam możliwość
> ustawienia w drukarkach szerokości wstęgi i czy nie będzie z tym
> problemów ?

Ja wymiarow papieru nie ustawialem w drukarce a w systemie (XP).
Podejrzewam ze gdyby drukowny dokument byl dluzszy niz A4 to bylby problem
bo pewnie sama drukarka dzielila by dana strone na czesci. Poniewaz te
podbrania sa mniejsze to problemu nie ma. Tak sadze bo nie rozgryzalem
tego tak bardzo w kazdym razie ja w durkarce nic nie ustawialem :)

Majac pdf'a o odpowiednich wymiarach dodalem w windowsie niestandardowy
rozmiar papieru (http://www.e-aukcje.pl/forum/viewtopic.php?t=1054 jedynie
u mnie musialem wysokosc ustalic na 12,7). I to wystarczylo trafiam w to
samo miejsce.

> W tej chwili chyba nawet żadnej nie ma.

Popatrzylem na nowe jest 9 (320FB) i 24 (390FB) iglowa. Dla nas lepsze
jest 9 igiel - wiecej kopii tanszy tusz i podobno trwalsze.

http://www.oki.pl/fcgi-bin/public.fcgi?pid=4&cid=119&chid=10&prid=163&pdflag=1

http://www.oki.pl/fcgi-bin/public.fcgi?pid=4&cid=119&chid=10&prid=170&pdflag=1

Jak widac ceny zabijaja. Czasem pojawiaja sie na allegro - trzeba polowac.
Ostanio widzialem uzywana po 600 z serwisu z 3 miesieczna gwarancja a to
bylo dla mnie troche za duzo.

> Mówisz o tym modelu:
> http://allegro.pl/item157277046_oki_320_gwarancja_2_lata_fvat_extra_platnosci.html
> ?

Tak.

Post nizej Reksio pisze o podawaniu papieru od dolu. Faktycznie ta 320 ma
taka opcje jednak potrzebny jest do tego specjalny podajnik. Przy zakupie
dowiadywalem sie o taki podajnik i z tym jest problem. Jako ze te druakrki
od dluzszego czasu juz nie sa produkowane to podajnikow takich w Polsce
nie ma (chyba ze ktos uzywany gdzies znajdzie) natomiast sciagniecie z
centrali kosztowaloby na tyle duzo ze jest to nieoplacalne. Moze jezeli
kupilbys jakas nowsza "uzywke" tutaj musilabys dopytac sie w serwisie
jakims albo u sprzedawcy znajacego sie na rzeczy.

> A jak robisz X jako literę, czy grafikę ?

Jako litere, klasa ktora wykorzystuje umozliwia dokladne pozycjonowanie
znaku i tutaj nie jest to problem. I w zasadzie byloby obojetne czy
stosowalbym grafike czy litere (litere sie lawiej umieszcza moim zdaniem)

Chodzilo o to ze sama drukarka wprowadzala pewna niedokladnosc i nie
moglem trafic. Chociaz teraz to sprawdze jeszcze raz bo przy wiekszej
ilosci wydrukow zobaczylem ze w mialem w systemie zadeklarowanty zbyt
dlugi papier (o 1mm) co powodowalo ze kazda kolejna strona byla drukowana
ciut nizej. Teraz jak to zauwazylem i skorygowalem sprubuje jeszcze raz
moze tym razem bede trafial :)

--
Pozdrawiam Tomek