Re: Samsung SyncMaster 226 BW, czy warto?

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 00:01:05 MET

olaf3000 napisał(a):

> Tak, wiem, jest chwalony np tu dosc mocno..
> http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=199461&st=30
>
> Tylko ta szarosc mnie dobija:( No i wyczytalem ze wystepuje
> "opóźnienie wyświetlanego obrazu zwanego "input lag"". Poza tym
> czarnego z tego co wiem to w nasyzm kraju nie ma...,a ten 226 bw taki
> ladny:))), hehe

Nie ma ani u nas, ani w Europie.
Sam posiadam i nie narzekam. Input laga albo nie zauważysz, albo bardzo
szybko się przyzwyczaisz.

Zaznaczam, że odpowiedniego monitora szukałem trzy miesiące przeglądając
dane techniczne, recenzje, szukając po sklepach. Bubla bym nie polecał :)

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS