Proszę o radę na temat tego sprzętu

Autor: lyntus <Timonos11_at_op.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 22:03:53 MET

Witam

Dysponuję kwotą 1700 zł. Zamierzam kupić komputer o takich parametrach:

Procesor: AMD ATHLON 64 3000+ BOX / S- AM2 - 295zł

Płyta główna: GIGABYTE GA-945P-S3 - i945P, SATA II, DDR
2, PCI-Ex, S-775 - 310zł

Pamięć: GEIL DDR 512 MB / 400 , 2.5-6-3-3 -
200zł

Dysk twardy: SEAGATE 160 GB, 8 MB, IDE - ST3160812A -
215zł

nagrywarka: LITEON LH-18A1P - 18x DVDRW DL, OEM,
iała - 105zł

karta graficzna: GALAXY GF 7300 GT 128MB DDR3, 128 bit,
1.4ns - 295zł

obudowa z zasilaczem: MODECOM WINNER - 350 W, PFC, Prescott - 205zł

Według cennika Arestu wyszło mi 1625 zł. Za reszte kasy kupię głośniki,
klawiature, myszkę i FDD. Mam pare pytań. Czy płytę główną trzeba kupować
tej samej firmy co procek (procek na liście jest AMD a płyta Intela)? Jeśli
firmy muszą się zgadzać to jaką płytę główną wybrać zamiast tej? Czy płyty
teraz mają w standarcie zintegrowaną kartę muzyczną (nie wiem czy ta z mojej
listy ma czy tez nie)? Kwota na zakup kompa nie może przekroczyć 1700 zł,
ale zastanawiam się czy może lepiej w tej konfiguracji kupic lepszą karte
graficzna czy może pamieć (na jedno i drugie mocniejsze mnie nie stać). I
ostatnie pytanie co sądzicie o obudowie i zasilaczy da rade?

Z góry dzieki

Pozdrawiam