Re: Proszę o radę na temat tego sprzętu

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 22:16:04 MET

lyntus napisał(a):

> nagrywarka: LITEON LH-18A1P - 18x DVDRW DL, OEM,
> iała - 105zł

Nagrywarka do wymiany - przejrzyj grupę i dowiesz dlaczego, dowiesz się
też co kupić, żeby ponagrywało trochę płytek.Czy to ma być jedyny napęd
optyczny w tym kompie?

> Według cennika Arestu wyszło mi 1625 zł. Za reszte kasy kupię głośniki,
> klawiature, myszkę i FDD. Mam pare pytań. Czy płytę główną trzeba kupować
> tej samej firmy co procek (procek na liście jest AMD a płyta Intela)?

Płyta przeznaczona pod AMD nie będzie chodzić w prockiem Intela i
odwrotnie. Te dwie firmy tak się nienawidzą, że gdyby mogły to by pewnie
się pozabijali na śmierć:-) Jak płyta pod Intela, to musisz wsadzić
procek Intela, jak pod AMD to AMD. Chyba że tobie chodziło o co innego? :-)

Czy płyty
> teraz mają w standarcie zintegrowaną kartę muzyczną (nie wiem czy ta z mojej
> listy ma czy tez nie)?

Tak, teraz zintegrowana karta dźwiękowa to standard. Jak nie jesteś
muzykiem albo Ci słoń na ucho nadepnął:-) to całkowicie Ci wystarczy.
(nie "standarcie" tylko "standardzie" - nie tak dawno przystosowywaliśmy
się do standardów zjednoczonej jewropy i nie nauczyłeś się - jesteś mało
europejski ROTFL)

Tomaszek