Re: Proszę o radę na temat tego sprzętu

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_wytnij_towp.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 11:56:19 MET

> Dysponuję kwotą 1700 zł. Zamierzam kupić komputer o takich parametrach:
>
> Procesor: AMD ATHLON 64 3000+ BOX / S- AM2 -
> 295zł

Wg mnie w porządku ( jaka jest różnica między 3000 a 3200?)

> Płyta główna: GIGABYTE GA-945P-S3 - i945P, SATA II,
> DDR 2, PCI-Ex, S-775 - 310zł

Z reguły w sklepach masz podział na płyty do Intela i do AMD.

> nagrywarka: LITEON LH-18A1P - 18x DVDRW DL, OEM,
> ała - 105zł

Liteon-a bym nie polecał, jeżeli już coś niedrogiego to LG.

> karta graficzna: GALAXY GF 7300 GT 128MB DDR3, 128 bit,
> 1.4ns - 295zł

Ok - sam mam taką, bardzo dobra karta.

> obudowa z zasilaczem: MODECOM WINNER - 350 W, PFC, Prescott - 205zł

Tez ok.

> Według cennika Arestu wyszło mi 1625 zł. Za reszte kasy kupię głośniki,
> klawiature, myszkę i FDD. Mam pare pytań. Czy płytę główną trzeba kupować
> tej samej firmy co procek (procek na liście jest AMD a płyta Intela)?
> Jeśli firmy muszą się zgadzać to jaką płytę główną wybrać zamiast tej?

Ja bym brał coś ze stajni Gigabyte lub Asus. Na MSI się ostatnio trochę
obraziłem.

Czy płyty
> teraz mają w standarcie zintegrowaną kartę muzyczną (nie wiem czy ta z
> mojej listy ma czy tez nie)?

Tak, nowsze płyty z reguły 8-kanałową.