Re: Driveragent - czy wierzyć

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 16:10:04 MET

"Marcin" eoibd6$gdi$1@pippin.nask.net.pl

> I to jest jakieś trudne, niebezpieczne, zakazane, pracochłonne?...
> Co jakiś czas myjesz zęby, sprzątasz mieszkanie, pierzesz ubrania...
> Normalne czynności życiowe. Codziennie czytasz gazety, codziennie
> jakieś książki, codziennie oglądasz coś w TV itd. I co tu dziwnego?

: Spędzam przed komputerami nieraz 16 godzin na dobę.

A ja połowę tego -- na dwie doby. ;)
Komputerowi się coś zleca (najlepiej jak najwięcej) i się idzie. :)

: Nie gram,

Ja nawet gier nie mam, chyba że onlineowe. :)

: nie czytam pierdół (czasem grupy).

Czytam dużo -- nie mam pieniedzy na czasopisma i książki, więc czytam tutaj.
W nocy (teraz nie, bo mam kłopoty z nagrywarką, przez co mam kłopoty
z miejscem na dyskach) parsuję strony, aby je później szybko czytać.

: Staram się, aby jak najbardziej ograniczyć zbędne czynności,

Ja też. :)

: nie marnować czasu dla kupy blachy i krzemu,
: czasu, który mogę poświęcić rodzinie i odpoczynkowi.

Instalacja programu nie zabiera czasu, ściągnięcie z sieci też.
Tym bardziej jego kasowanie. A testowanie też przebiega sprawnie,
gdy się to robi ,,nałogowo'' -- już na pierwszy rzut oka widać, że
jakiś program jest beznadziejny, a inny jest bardzo dobry. Czasami
już z opisu widać, że program potrafi to, czego się po nim oczekuje.

: Serdeczne pozdrowienia

Ja też. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'