Re: Driveragent - czy wierzyć

Autor: Marcin <lelec_at_op.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 12:03:25 MET

> I to jest jakieś trudne, niebezpieczne, zakazane, pracochłonne?...
> Co jakiś czas myjesz zęby, sprzątasz mieszkanie, pierzesz ubrania...
> Normalne czynności życiowe. Codziennie czytasz gazety, codziennie
> jakieś książki, codziennie oglądasz coś w TV itd. I co tu dziwnego?

Ja patrzę na to tak:
Spędzam przed komputerami nieraz 16 godzin na dobę. Nie gram, nie czytam pierdół (czasem grupy). Pracuję.
Niegdyś komputery to była moja pasja a językiem natywnym Asemblek x86, polski był drugi.
Teraz to konieczność - nic innego nie umiem robić :) heheheeeee.
Staram się, aby jak najbardziej ograniczyć zbędne czynności, nie marnować czasu dla kupy blachy i krzemu,
czasu, który mogę poświęcić rodzinie i odpoczynkowi.

Serdeczne pozdrowienia
Marcin