Re: Zasilacze Fortron z allegro

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 12:32:11 MET

Użytkownik "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp> napisał w wiadomości
> Ja skladalem dla kogos tani komputer z Ahlonem 2600 i szukalem zasilacza,
> czytalem opinie tutaj na grupie i raczej nie bylo negatywnych o
> Fortronach (raczej jesli tani to tylko Fortron) dlatego kupilem i
> chodzi od ponad pol roku.

A ile razy ktos zwarl zasilanie ? Ile razy walnal w niego piorun ? Przez pol
roku
chodzi kazdy szmelc.

W sumie zastanawiam sie juz teraz nad takimi

http://allegro.pl/item157620194_fortron_fsp400_60pfn_gwarancja_6m_cy_wroclaw.html
http://allegro.pl/item156576272_super_cichy_fortron_400w_gwarancja_kurier_od_ss_.html

Maja wszystko czego mi potrzeba. Powinny byc chyba ciche (mam nadzieje).
Tylko nie wiem
czy problemem nie bedzie umieszczenie wentylatora na dole ? Kilka cm (moze
ze 4) nizej
jest wentylator z procesora. Czy one nie beda na siebie dmuchaly cieplym
powietrzem albo
robily czegos dziwnego ?