Re: Zasilacze Fortron z allegro

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 14:59:39 MET

tu-i-tam napisał(a):
> W sumie zastanawiam sie juz teraz nad takimi
> http://allegro.pl/item157620194_fortron_fsp400_60pfn_gwarancja_6m_cy_wroclaw.html
> http://allegro.pl/item156576272_super_cichy_fortron_400w_gwarancja_kurier_od_ss_.html
> Maja wszystko czego mi potrzeba. Powinny byc chyba ciche (mam nadzieje).
Niestety. Te z "sitkiem" wytloczonym w blasze nie sa zbyt ciche. To
jakas ekonomiczna wersja do komputerow "kibelmarketowych", szukaj
takiego ktory ma metalowa-druciana kratke na wentylatorze (12cm wielki
od dolu!). Mozna dostac 350W-MDN-60 czy jako tak, w tej chwili mi taki
zasila Core2Duo @2.5GHz, 1GB ramu, x800gto-16 i wszystkie napiecia w
normie, przetwornica nie idze nawet na 70% mocy (w odniesieniu do
50%pwm=100%mocy)...