Re: Zasilacze Fortron z allegro

Autor: Zuzannam <Fr_at_nospam.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 12:45:53 MET

> W sumie zastanawiam sie juz teraz nad takimi
>
> http://allegro.pl/item157620194_fortron_fsp400_60pfn_gwarancja_6m_cy_wroclaw.html
> http://allegro.pl/item156576272_super_cichy_fortron_400w_gwarancja_kurier_od_ss_.html

akurat te odradzam, kup MDNa lub podobny z mocniejszym 12V,
pfn ktory wybrałes ma 15A na linii 12V czyli tyle co moj porzedni 300W
sziftek :), nie wspomne o starym okablowaniu pfn...

kup ten
http://allegro.pl/item157844359_profesjonalny_fortron_350_w_atx_20_4_sata_pci_6.html

a jesli chcesz wydac więcej to fortron GLN HLN...

> Maja wszystko czego mi potrzeba. Powinny byc chyba ciche (mam nadzieje).
> Tylko nie wiem
> czy problemem nie bedzie umieszczenie wentylatora na dole ? Kilka cm (moze
> ze 4) nizej
> jest wentylator z procesora. Czy one nie beda na siebie dmuchaly cieplym
> powietrzem albo
> robily czegos dziwnego ?

zasilacz wydmuchuje powietrze czyli będzie pobierał rozgrzane powietrze z
nad procesora i wywalał na zewnštrz obudowy...