Re: Jak walczyć z NTT?

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 09:28:06 MET

> Proszę o opinię i pomoc kogoś, kto jest ze sprawami serwisowymi lub
> prawnymi na bieżąco - lub ma podobne doświadczenia.

Prosze napisac im pocztowke o checi odstapienia od umowy (zwrot pieniedzy) z
powodu "niezgodnosci towaru z umowa zakupu".

Jest rowniez zapis w ustawie o wymianie towaru na nowy, jesli usterka nie
moze byc usunieta w terminie (chyba wlasnie 14 dni, ale tu nie pomoge,
odsylam na pl.soc.prawo).

A najpierw prosze przeczytac dokladnie umowe gwarancyjna.

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)