Re: Jak walczyć z NTT?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 09:23:40 MET
Message-ID: <1c9erusb3vp9j$.1audg03hw1nwz$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 16 Jan 2007 08:45:17 +0100, misiek1928 napisał(a):

> Czy warto zgłosić to np. Federacji Konsumenta? - sprawa dwukrotnego
> powrotu z serwisu w stanie nieużyteczności oraz zaniedbanie klienta w
> sprawie komputera zastępczego i niedotrzymania terminu naprawy, bez
> kontaktu z klientem.

Nie wiem czy do Federacji Konsumenta, ale do jakieś organizacji
konsumenckiej na pewno. Prosty przykład - wczoraj rano komórka
powiedziała do mnie "Contact Service" i nic z tym nie potrafiłem zrobić.
Nic to - w Gliwicach najbliższy serwis, a jako że i tak tam jadę
(studiuję w Gliwicach), zaniosę, mam drugą, myślę że w tydzień się
wyrobią. Oddałem i pani mi mówi: "telefon do odbioru będzie dzisiaj albo
jutro rano". I SMSa że jest do odbioru wysłali mi za 2 godziny... Jaka
była jakość usługi jeszcze nie wiem, odbieram dzisiaj.

Swoją drogą widać na przykładzie znajomej, że "co tanie, to drogie". Na
zasilaczu i monitorze się nie oszczędza, płytę główną wystarczy kupić
"przyzwoitą" (mój AsRock można od biedy za taką uznać, niestety tylko ta
płyta spełniała wymagania stawiane przeze mnie), a pamięć o
jakiejkolwiek oznace markowości (chociażby GoodRam).

-- 
| Damian Karwot | AsRock 939Dual-VSTA +Athlon64-X2 3800+ @2,4 GHz |
| 2 GB RAM KingMax PC3200 +Samsung SyncMaster 755DF +WD80GB       |
| Toshiba SD-M1712 +NEC ND-3500AG +Tagan 330W +APC SmartUPS 700   |
| MSI GeForce 7800GS 450/1440 JabberID: madman(at)jabber.aster.pl |
Received on Tue Jan 16 09:30:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Jan 2007 - 09:51:13 MET