Re: Monitor LCD 19 Cali do 1000zl Jaki polecacie

Autor: R.R.R. <rafal_at_ubuntu.ubuntu>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 00:15:20 MET

no widzisz...

A ja użytkuję dwa monitory Belinea. Jeden ma 3,5 roku, drugi 0,5 roku.
Ten 3,5 letni nie ma ani jednego bad i hot piksela, ten 0,5 letni ma
jednego hot gdzieś w rogu (odkryty po wielkich poszukiwaniach pierwszego
dnia po zakupie :) ). Ogólnie jestem bardzo zadowolony...

Tak wiec widać różne są wymagania ludzi i na różne modele można trafić.

PS - Twierdzisz, że należy nie kupować jak to określiłeś produktów
"rodzimych firm azjatyckich" i jako przykład podałeś Medion i Belineę.
ZTCW Belinea jest niemiecka.