Re: zasilacz ATX 20 pin do p³yty ATX 24 pin

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 22:45:32 MET

Tp napisa³(a):

> U¿ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa³

> Ja te¿ nie wiem, ale dla chc±cego nic trudnego;)
Z przykrosci± stwierdzam - sa tacy którzy potrafi±. Klient kupil ode
mnie czesci (bo on ma fachowca co sie zna i umie z³o¿yæ) i za 3 godziny
wrocil z morda "panie, to sie nawet nie wlacza, cos pan mnie tu za szajs
wepchal". Syn z gimnazjum poleg³ na mnogo¶ci wtyków i gniazd ;)
Na szczescie nawet prosty zasilacz sie nie wlaczal w takiej sytuacji.