Re: Jakie klawiatury do Laptopa?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 22:05:23 MET

Użytkownik "Saper/nolin11" <nolin11_USUNT_TO@interia.pl>
> Tak, pasują. Standard PS/2 się nie zmienił. Jak nie masz w łaptopie ps/2
> mozesz sobie poradzć adapterme ps/2 mouse+kbd też dobrze działa :)

Ale moja stara klawaitura nie działa z przejściówką. Kupiłem najtańsza
przejściówkę za 6 zł (była jeszcze za 24 zł)
i laptop z klawiaturą nie chce działać. Nie wiem czy pomogła by ta droższa.
A z drugiej strony czy nowa klawiatura z PS/2 dała by się podłączyć do USB?
Skoro są przejściówki ps/2->usb (jakoś bardziej pasuje mi nazywanie
adapterów od strony klawiatury zamiast usb->ps/2) a z moją klawiaturą nie
działają to może nowsze klawiatury ps/2 mają elektronikę, która w przypadku
działania z usb wysyła do komputera odpowiednie informacje.
A może lepsze adaptery robia to samo i działąją również ze starymi
klawiaturami, nieprzystosowanymi do USB?