Re: Jakie klawiatury do Laptopa?

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 20:56:54 MET

Borneq wrote:
> Potrzebuję klawiatury do laptopa, jednak trudno znaleźć odpowiednią, bo
> teraz w modzie są "super ultracienkie" przez co nie była by to
> wystarczająca poprawa. Co ciekawe, z klawiatur które w miarę są
> normalne, nie udziwnione i mają rozkład klawiszy który by mi odpowiadał
> to są raczej te w średnich cenach rzędu 40 zł
> Problem, że klawiatury te są na PS/2.
> I tu pytanie - czy nowe klawiatury z PS/2 w odróznieniu od starych na
> PS/2 pasują do każdej przejściówki ?

Tak, pasują. Standard PS/2 się nie zmienił. Jak nie masz w łaptopie ps/2 to
mozesz sobie poradzć adapterme ps/2 mouse+kbd też dobrze działa :)
A z klawiatur bardzo dobrze mi się pisze na A4tech'u AntiRSI KBS-8 ~30zł
mnie kosztowała. Co prawda ma trochę "smieszne" klawisze ale to jest jej
duży "+".

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl