BIOS o napędach i Fast Trak a ja o NumLock i symetrii montowania kości pamięci

Autor: Janusz <j709_at_stawki.sm.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 17:58:17 MET

1. Czy i co jest błędne jeśli BIOS podaje taki oto komunikat:
Primary IDE Master non detected
Primary IDE Slave non detected
Secondary IDE Master Lite On LTR52....
Secondary IDE Slaver Lite On DVDRW LDW...
Third IDE Master ST3120026AS
Third IDE Slave ST3120827AS

2. Czy i co jest błedne jeśli Fast Trak 378(tm) BIOS version 1.00.0.27
podaje komunikat w brzmieniu:
 "No drive attached to Fast Trak controller. The BIOS is not installed"

3. Co może być powodem nie funkcjonowania cyfr klawiatury numerycznej
(NumLock), skoro działają znaki (+-/itd)? i jak to usunąć?

4. Czy jest lub grozi coś złego w tym, że mimo uprzedzeń o konieczości
używania po 2 kości pamięci na płycie P4C800 deluxe komputer działa przy 2
kościach po 256 (Kingston) i JEDNEJ 512 (Kingmax)?

PIV 2,4 HT, płyta ASUS P4C800 deluxe, HDD 2x120 SATA, RAM 2x254+1x512;
Windows XP Prof PL SP2. Nie ustawiałem na RAID (mógł to zrobić wytwórca
kompa?).
Mam Everest, który chyba powie o moim kompie to, o czym ja nie mam pojęcia.
Jeśli trzeba, odczytam (prosże tylko wskazać, co).

Prosże o życzliwe wskazówki i ew. odesłanie do czegoś pisanego (ale na
poziomie Komputer Świata).
Janusz