Re: Czas działania na UPS

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 18:17:12 MET

Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:eog88s$rgo$1@inews.gazeta.pl...

> P.S.
> znalazłem w domu stary UPS Back 250 EC
> Jest w nim akumulator 12V 7Ah. Jest on z 97 roku.
> Akumulator pewnie jest juz padniety.

Po 10 latach to praktycznie pewne.

> A jak sprawdzic czy sam UPS jest dobry??? jak podłaczyłem miernik pod
> przewody idace do akumulatora to po podłaczeniu ups-a do zasilania pojawia
> sie tam 13,8V , a jak sie przełacza przełaczniki to przełaczaja sie
> przekazniki.
>
> Czy jak wsadze do niego np akumulator 12V 9Ah to bedzie to działało??

Musi.
No chyba że padnięta elektronika czy cuś.

PS. Takie coś jak masz tylko z monitorem 17 cali CRT mój APC Smart-UPS
1000VA trzyma godzinę.
Ale zauważyłem, że te UPS'y mające akumulator 24V (2x 12V) mają troszkę
chyba lepszą sprawność.
Back 450VA trzymał jakieś 7 minut z monitorem.

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13