jakie bebchy za tę kasę?

Autor: amikruta <gaz69_at_gazeta.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 15:02:54 MET

hej
doradźcie mi jaki sprzęt najlepiej kupić za 1000 - 1500 zł?

wytyczne:
mam monitor, obudowę, dobry zasilacz, 2 dyski twarde (IDE), DVD, kartę TV i
LAN na PCI oraz peryferia.
reszta do wymiany, czyli:

1) płyta główna
2) procek + cooler
3) pamieć
4) grafika

Zależy mi na tym, aby komp działał stabilnie i cicho.
Sprzęt dla programisty-amatora i do typowego użytku domowego (www, poczta,
film muzyka itp).
Gry jeśli już, to niekoniecznie te najnowsze.
Procesor raczej AMD (tylko sentyment i moje widzimisię, może niesłusznie)
Najlepiej duuużo pamięci (może 2 GB to przesada, ale z doświadczenia, wolę
więcej pamięci niż kolejne giogaherce procesora)
Nie planuję modernizacji sprzęta, jak się zestarzeję wymienię na nowy (w
związku z tym nie wchodzą w grę argumenty typu "bierz AM2, s939 już nie
produkują" itp).

Bebechy mogą być używane (za wyjątkiem płyty głównej)

Jak najlepiej wydać kasę (1000-1500zł), żeby było najtaniej i najlepiej?

Z góry dziękuję za wszelkie propozycje

pozdrawiam