problem z InstallShield

Autor: Johnny2 <ii_at_mail.com>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 15:07:06 MET

Witam,

Mam poważny problem z zainstalowaniem aplikacji opartej na instalatorze
InstallShield w wersji 5.5. Każda aplikacja oparta na tym instalatorze
uruchamia się (setup.exe) i nie daje "znaku życia". Gdy przeglądam
procesy Menedżerem Zadań lub Process Explorerem widać, że jest w
pamięci, jednak nic się nie dzieje. Mam Windowsa XP z Service Packiem 2
oraz wszystkie poprawki. Firewall mi nie blokuje, a w podglądzie zdarzeń
nie ma żadnych wpisów świadczących o wadliwym działaniu instalatorów.

Bardzo proszę o pomoc. Muszę skorzystać z Microsim PSpice AD, aby
dokończyć projekt.

Pozdrawiam serdecznie