Kto ma dysk WD Caviar WD800JB-00DUA3?

Autor: Greg_L <siema2005_at_o2_niespamuj_.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 14:55:49 MET

Witam.

Właśnie padł mi dysk twardy, uszkodził go zasilacz, który akuratnie w
tym samym czasie padł. :(

Mam wielką prośbę do Was. Czy ktoś ma taki dysk twardy do pozbycia, pod
warunkiem, że elektronika jest pełnosprawna.

Chodzi mi o ten dysk:
WD Caviar WD800JB-00DUA3

Uwaga!, nie można innego niż takiego podanego wyżej modelu np. WD Caviar
WD800JB-00JJC0.

Próbowałem pozamieniać elektroniką i okazuje się, że nie pasują się.

Odpowiedzi z ceną proszę na priva.

P.S. Ontrack odpada, bo żądają za usługę za ponad 2500 zł. :(

Pozdrawiam
Greg_L