laserjet 1000 - kabel ?

Autor: Pilu <pealoo_at_wytnij_cos_o2.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 00:04:30 MET

Witam
Nabyłem drukarkę HP Laserjet 1000. Trochę w sumie na części, bo mam LJ 1200
a w środku mają to samo. Różnią się interfejsem. LJ 1200 ma wejśćie usb oraz
centronics - typowe, stare. Niestety hp 1000 ma wyłącznie db25 żeński (nie
centronics). Akurat miałem gdzieś kabelek lpt męsko-męski ale nic z tego -
drukarka nawet nie drgnie. Stery są w porządku. Gdy jej wciskam z tyłu
switcha serwisowego to drukuje paski, nie wiem, może tak powinno być. Nie
wiecie gdzie mogę nabyć oryginalny kabelek usb-lpt do HP1000 ? Zaznaczam, że
typowe konwertery usb->lpt na bank nie zadziałają. Chyba że ktoś ma
schemacik czego takiego.... :D
Pilu