Re: kupuje kompa

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 00:07:10 MET

To był 14 styczeń (prawdopodobnie niedziela), gdy o godz. 16:31 *PSYLO*
napisał(a):

> Dlaczego? Sporo już tych pamięci montowałem i problemów na razie brak.

Ja właśnie też sporo ich montowałem i często Memtest i Prime pokazywały na
nich błędy (głównie na płytach SocketA na nForce). Po wymianie kości na
inne wszystko OK. Może się teraz poprawiły, to było dawno. Pamięci to dosyć
wrażliwa część, warto po złożeniu kompa przetestować je. Mogą być sprawne a
powodować błędy gryząc się z płytą główną i chipsetem.

--
To ja, Krasnal...