Re: Niedroga kamerka - jaka?

Autor: K R Z Y S I E K <FA_LISTY_at_WP.PL>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 23:51:59 MET

Wolvier napisał(a):

> Fakt jeżeli chcesz kamerką za 60 zł nagrywać płynnie w 640x480 to
> rzeczywiście stawiam piwo.
>
> No a teraz koniec złośliwości i przejdźmy do konkretów.
> Taka rozdzielczośc w tej kamerce jest możliwe do osiągnięcia ale gdy w role
> wchodzi z 10 klatek.
>
> Tutaj akurat przekłada się wskaźnik cena=jakość, i raczej poniżej 100 zł się
> nie zmieścisz. Powyżej 100 zł to już możesz się zastanowić nad monitoringiem
> standardowym badź używanym.

Chodzi mi o pseudo-monitoring. Dokładnie to do zwykłego używania w
Internecie a przy okazji do "monitorowania" podwórka (co jakiś czas ktoś
rysuje pod domem samochody) - sorki, źle się wyraziłem.
Nie chodzi mi o płynny obraz, ale z 15-20 klatek to by się przydało. Ale
może i być 10, aby obraz był OK.
Kiedyś czytałem jakąś recenzję kamerek i tam dobrze wypadła kamerka
Creativa za 350 zeta... ale to troszkę drogo, a wiem że "tańsze" firmy
też portafią takie cudka zmontować i taniej sprzedać.... (kochane
Chińczyki).
Ciekawe jak się sprawuja kamerki A4tech'a z diodami ..... Nigdy nie
maiłem takiej zabawki w ręku, ale może ktoś z Was.....
A piwo? Pewnie że tak, ale jak taką kupię i będzie OK.