Re: zakup lapa a plytka systemowa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 22:54:33 MET

** JoteR wrote:

> Jak orginalne, to nie mają. Jak mają, to nie są orginalne. Proste?

Ale co Ty z tymi oryginalnymi?

(...)

> Ale już "wyprodukowana" własnoręcznie za pomocą narzędzi
> dostarczonych przez producenta się nie nadaje?

Nadaje się, przecież nie w tym rzecz.

Też tak uważam, co napisałem tutaj:

> Jest partycja recovery i gotowe narzędzie do "wyprodukowania" takiej
> płytki, a określanie tego jako "dojenie" klienta na 3,50 PLN jest -
> przy średniej cenie laptopa ok. 3,500 PLN - zwykłą demagogią.

Nadal nie rozumiesz. Ludzie z różnych powodów nie robią sobie samemu
tych płyt. Potem jak przychodzi co do czego to pozostaje Ci opcja
zamówienia u producenta nośnika po odpowiedniej cenie.

> A z takiego oto fragmentu tej dyskusji: "Nośniki z XP raczej nie
> kosztują 3,5 ale w granicach kilkudziesięciu złotych." Nie mogę sobie
> tylko przypomnieć, kto to napisał... ;-)

I gdzie tutaj jest napisane coś o nośniku "made by Microsoft"?