Re: zakup lapa a plytka systemowa

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 23:42:04 MET

"Konrad Kosmowski" napisał:

> Nadal nie rozumiesz.
> Ludzie z różnych powodów nie robią sobie samemu tych płyt.

Ale czy to producent laptopa im w tym przeszkadza? Żeby ich potem doić? Nie
dołączył nośników - i wtyk mu w gniazdo - ale umożliwił ich wyprodukowanie.
I opisał, jak to zrobić. Dojąc krowę, raczej nie objaśniasz jej zasady
działania dojarki.

> Potem jak przychodzi co do czego to pozostaje Ci opcja
> zamówienia u producenta nośnika po odpowiedniej cenie.

OK, czyli ta cena kilkadziesiąt zł to za zamówienie nośnika u producenta?
No to zgoda, to jest dojenie, a nie 3,50 za płytki i 20 minut roboty.

Proponuję EOT, bo primo późno, secundo i tak w kwestii Dziuni za 3,50/20 min
i tak nie osiągniemy konsensusu.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)