Re: zakup lapa a plytka systemowa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 22:30:12 MET

** JoteR wrote:

> No pewnie, że przeczyta. Ale czy zrozumie i wykona, to już jej rzecz.

Jasne. :)

> ... kiedyś z orginalnych nośników dało się zainstalować system, teraz
> nie.

Teraz też się da, wystarczy że mają zintegrowane sterowniki.

> Teraz orginalną płytkę z XP można sobie powiesić na ścianie.

Bzdura.

> Teraz są partycje recovery, z których *można* wygenerować płytkę
> "instalacyjną" dedykowaną dla tego konkretnie komputera, albo *można*
> wykonać owe przywracanie wprost z partycji recovery.

O ile np. dysk nie padł.

> Kwestia przeczytania instrukcji,

Tobie ciężko pojąć, że nikt nie chce czytać instrukcji? Dziunia po to
płaci kilka tys. za komputer, aby nie musiała czytać instrukcji i
innych takich.

> tak samo jak przy nowej pralce (pierwsze pranie bez "wsadu")

Y?

> czy nowej komórce (formowanie baterii).

Nie te czasy.

> *Może* też tego nie wykonać, bo szkoda 20-tu minut a i 3,50 też
> piechotą nie chodzi. Ma wolny wybór. *Może* też paść dysk i owa
> przysłowiowa "dziunia" zostanie bez niczego, ale skoro *nie chciała*
> się zabezpieczyć...

Mogła po prostu o tym nie wiedzieć. Nic dziwnego.

> Reasumując - żeby nie było nieporozumień, bo widzę że dyskutujemy o
> d... Dziuni - osobiście uważam, że takie płytki recovery powinny być
> w zestawie.

No i właśnie.

> Natomiast orginalna płytka z XP made by Microsoft niekoniecznie,
> aczkolwiek stanowiłaby miły dodatek. W ramki i na ścianę.

Chyba każdy podczas tej dyskusji już się domyślił, że chodzi po prostu
o płytę (jakąkolwiek), z której da się zainstalować ponownie system,
czy ma ona hologram czy inne cudo czy napis IBM to nie jest istotne.

Poza tym nikt nie mówił o płycie XP made by Microsoft, więc nie mam
pojęcia skąd Ci się to wzięło.