** JoteR wrote:
>> 'Komputerowiec' sobie poradzi. Za to nie wiem dlaczego zmuszać
>> nietechniczną osobę do obowiązku nagrywania sobię płytki, która
>> pozwoli odtworzyć system, w przypadku awarii. Osoba ta zapłaciła za
>> system i lapa te 3kzl, a przy awarii HDD bedzie miała spory
>> problem, bo producent ma go w głebokim...
> Osoba "nietechniczna" będzie miała znacznie większy problem, jeśli
> przy takiej awarii zostanie z "gołą" płytką z XP w ręku.
Bo to nie wygląda tak, osoba nietechniczna najczęściej pójdzie z
"popsutym komputerem" do kogoś w rodzaju lokalnego serwisanta (np. nie
wiem, bratanka z rodziny, który potrafi zainstalować Windows XP), ten z
koleji zapyta się "no tak, trzeba reinstalować, gdzie jest płytka z
windowsem?" Co wywoła konsternację.
> A aplikacje do tworzenia płytek recovery są naprawdę do opanowania
> nawet przez osoby "atechniczne", wymaga to tylko 20-tu minut czasu i
> tych 3,50 PLN na płytki ;-)
Z takim podejściem do klienta to dużo byś nie zarobił. Dla rozsądnych
ludzi, 20 min. spędzone na coś co im jest na grzyb potrzebne, niezbyt
przyjemne i po prostu mają to w dupie jest mniej warte niż wydanie tych
przysłowiowych 3,50 na płytki.
W sensie to dostawca powinien dawać gotowy system, a nie wymagać od
klienta aby poświęcał 20 min. swojego czasu na jakieś niepotrzebne
czynności.
-- + ' .-. . . http://kosmosik.net/ * ) ) * . . '-' . kKReceived on Sun Jan 14 21:25:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Jan 2007 - 21:51:12 MET