Re: zakup lapa a plytka systemowa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 21:20:32 MET
Message-ID: <eoe3bk$gl8$6@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

** JoteR wrote:

>> 'Komputerowiec' sobie poradzi. Za to nie wiem dlaczego zmuszać
>> nietechniczną osobę do obowiązku nagrywania sobię płytki, która
>> pozwoli odtworzyć system, w przypadku awarii. Osoba ta zapłaciła za
>> system i lapa te 3kzl, a przy awarii HDD bedzie miała spory
>> problem, bo producent ma go w głebokim...

> Osoba "nietechniczna" będzie miała znacznie większy problem, jeśli
> przy takiej awarii zostanie z "gołą" płytką z XP w ręku.

Bo to nie wygląda tak, osoba nietechniczna najczęściej pójdzie z
"popsutym komputerem" do kogoś w rodzaju lokalnego serwisanta (np. nie
wiem, bratanka z rodziny, który potrafi zainstalować Windows XP), ten z
koleji zapyta się "no tak, trzeba reinstalować, gdzie jest płytka z
windowsem?" Co wywoła konsternację.

> A aplikacje do tworzenia płytek recovery są naprawdę do opanowania
> nawet przez osoby "atechniczne", wymaga to tylko 20-tu minut czasu i
> tych 3,50 PLN na płytki ;-)

Z takim podejściem do klienta to dużo byś nie zarobił. Dla rozsądnych
ludzi, 20 min. spędzone na coś co im jest na grzyb potrzebne, niezbyt
przyjemne i po prostu mają to w dupie jest mniej warte niż wydanie tych
przysłowiowych 3,50 na płytki.

W sensie to dostawca powinien dawać gotowy system, a nie wymagać od
klienta aby poświęcał 20 min. swojego czasu na jakieś niepotrzebne
czynności.

-- 
    +                                 '                      .-.     .
              .         http://kosmosik.net/             *    ) )
      *                                    .           .     '-'  . kK
Received on Sun Jan 14 21:25:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Jan 2007 - 21:51:12 MET